Multi-Network Community (MNC) Type S
Haii Welcome to MNCS(多ネットワークのコミュニティ ), Please Log in or register...
To our registered user, Please active in forum section or we'll close it!!
Take your time to visit our other web site at http://akiba-kei.co.cc

thanks..


Entertaining forum was here., Talk About Anything You Want, Share everything you have....Have Fun
 
HomeNew ReleaseFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Pembesar suara

Go down 
AuthorMessage
api18
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 140
Age : 31
Location : selangor
Job/hobbies : kumpul setem
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: Pembesar suara   Mon Oct 20, 2008 1:25 am




Telurrr?? .... bukan, gadjet cute @ comel ni sebenarnya pembesar suara berbentuk telur ayam atau telur angsa dan telur2 yang sewaktu dengannya, menggunakan port USB dan boleh disambung terus ke koputer atau i pod korang tanpa rasa was-was hehehe pembesar suara ni gak datang dengan bateri yang boleh dicas, camne nak cas dia? cucuk kat port USB korang dah dikira cas lar tu, bayangkan kalau kat ofis, orang lain pakai speaker petak ajer tapi korang pakai speaker bulat fuuhhh korang dah berjaya buat satu benda yang lain daripada orang lain, kreatif kan korang huhuhu
Harga dia x dapat dikenal pasti lagi tapi yang pasti lagi mahal daripada harga sebijik telur, so aper lagi, hiaslah meja korang dengan telur cute ni huhuhu
Back to top Go down
View user profile
khailin
Member
Member


Male Number of posts : 15
Age : 31
Location : pandan jaya
Job/hobbies : surf/games/tido hehehe
Registration date : 2009-03-21

PostSubject: Re: Pembesar suara   Sat Mar 21, 2009 2:53 am

mana nak beli ni bro huhuhu
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: Pembesar suara   Tue Mar 24, 2009 1:35 am

kat MY x der kot hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Pembesar suara   

Back to top Go down
 
Pembesar suara
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Multi-Network Community (MNC) Type S :: MNCS General Discussion (MNCSの概論) :: Gadget-gadget Sedunia-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Free forum