Multi-Network Community (MNC) Type S
Haii Welcome to MNCS(多ネットワークのコミュニティ ), Please Log in or register...
To our registered user, Please active in forum section or we'll close it!!
Take your time to visit our other web site at http://akiba-kei.co.cc

thanks..


Entertaining forum was here., Talk About Anything You Want, Share everything you have....Have Fun
 
HomeNew ReleaseFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
api18
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 140
Age : 32
Location : selangor
Job/hobbies : kumpul setem
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Tue Oct 14, 2008 11:47 pm

apa korang nak buat huhuhu Razz
Back to top Go down
View user profile
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 10:04 am

Woit..100 ribu je ke..sikit tu..
beli rumah xlepas..
aku beli kete jela.. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 10:38 am

aku nak tambah lagi hahaha Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 3:07 pm

Ko nak tmbah cmne..ko nak beli no ekor pakai duit tu ke kyon.. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 3:22 pm

ejen nombor ramalan hahaha
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
api18
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 140
Age : 32
Location : selangor
Job/hobbies : kumpul setem
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 3:42 pm

main saham bley? huhuhu
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 4:45 pm

saham mane leh main nombor boleh arr.
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Wed Oct 15, 2008 6:31 pm

Duit bnyk ko masukla dlm ASB..
cerah mase dpn.. tongue
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Thu Oct 16, 2008 1:12 am

x pun masuk skim cepat kaya
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Thu Oct 16, 2008 7:56 am

Ko ni bab perabis duit mmg no 1 la Kyon.. lol!
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Thu Oct 16, 2008 8:01 am

aku bg cadangan yang bernas tu hehehe
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
api18
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 140
Age : 32
Location : selangor
Job/hobbies : kumpul setem
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 20, 2008 2:43 am

cadangan bernas ke beras bernas huhuhu skang ni ader macam2 jalan utk kembangkan duit tu contohnya masuk unitrust ka, takaful ka
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 20, 2008 4:23 am

buat dekorasi hehehehahaha lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 20, 2008 8:45 am

100 ribu cukup buat duit hantaran ni.. Shocked
Back to top Go down
View user profile
api18
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 140
Age : 32
Location : selangor
Job/hobbies : kumpul setem
Registration date : 2008-10-11

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 20, 2008 11:14 am

kyon>> bilek aku kecik, x leh buat dekorasi huhuhu

reo>> mak aih, klu semua buat hantaran, sape nak bayar duit org men kompang hehehe
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 20, 2008 3:50 pm

sebenarnyer saper yang dapat insuran ni??? albino

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
Wanazizi
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 29
Location : Banting & Gombak
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Thu Oct 23, 2008 10:16 pm

aku nak beli :
1.PS 3
2.Evo sebijik
3.Moto LC
4.Laptop baru


orang2 yang kemalangan semasa kerja kot......
pastu claim perkeso (aku rasa la)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/wanketereh
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Mon Oct 27, 2008 5:32 pm

100 ribu x cukup tu zizi hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
hitman89
Member
Member
avatar

Number of posts : 172
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 11:51 am

tgk la insuran ape aku dpt.. insuran kete ke..ape ker kan..
kalo dpt insuran kete...besh la jgk.. pape jd kat kete aku..leh bikin baru..haha..
Back to top Go down
View user profile
ReoRider
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 310
Age : 32
Location : Petaling Jaya
Job/hobbies : Downloader
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 12:07 pm

kahkah..zizi..insuran perkeso ko dpt ko nak LC ape lagi.
kaki pon dah xde..tgn pn xbleh nk gerak cmne nk bawak evo.kahkaa..
Back to top Go down
View user profile
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 4:12 pm

suruh org lain pakai hehe haha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
Dark Tekka
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 235
Age : 32
Location : Black World..
Job/hobbies : Makan, Minum, Tido.. wakaka..
Registration date : 2008-10-22

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 5:42 pm

kalo dpt insuran 100 ribu?

ak nk bli:
-super power ultimate PC/laptop
-n-das, wii, psp, ps3, xbox 360 dan LC
-upgrade rumah mak ayah
-hp touch screen HTC
-bli anime dvd wt collection..
-bli gundam perfect grade..
-bli mjlh/manga..
-duit lebih bg kt org lain sorg RM100
-ada lebih lg masuk bank..

kdg² dah byk sgt duit x tau nk bli ape huhu.. lol!
Back to top Go down
View user profile http://rawcommunity.allgoo.net/forum.htm
MXO
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 997
Age : 30
Location : Japan/Akihabara
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-10

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 6:05 pm

aku nak berhijrah hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mncs.omgforum.net
Dark Tekka
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 235
Age : 32
Location : Black World..
Job/hobbies : Makan, Minum, Tido.. wakaka..
Registration date : 2008-10-22

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 6:12 pm

kyon kompem ke jepun.. jgn lupe malaysia suda.. Laughing
Back to top Go down
View user profile http://rawcommunity.allgoo.net/forum.htm
Wanazizi
Member
Member
avatar

Male Number of posts : 202
Age : 29
Location : Banting & Gombak
Job/hobbies : Technician
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   Sat Nov 01, 2008 6:49 pm

la,camtu ker reo????
tak tau lak aku.....hahahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/wanketereh
Sponsored content




PostSubject: Re: apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu   

Back to top Go down
 
apa anda akan lakukan jika mendapat insuran sebanyak 100 ribu
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Multi-Network Community (MNC) Type S :: MNCS General Discussion (MNCSの概論) :: Bincang-Bincang-
Jump to:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com